Service & garantie

Mijn KitchenAid product is defect, wat moet ik doen?

Is er schade of een defect aan het product binnen twee weken na ontvangst?
Neem dan z.s.m. contact op met Like2cook.

Is er schade of een defect na deze periode? 
De garantie gaat rechtstreeks via KitchenAid. Wij verzoeken je contact op te nemen met de consumer care van KitchenAid.
Ze zijn telefonisch te bereiken op: 0800-0200151 of per mail consumercare.nl@kitchenaid.eu

Mijn SMEG product is defect, wat moet ik doen?

Is er schade of een defect aan het product binnen twee weken na ontvangst?
Neem dan z.s.m. contact op met Like2cook.

Is er schade of een defect na deze periode? 
De garantie gaat rechtstreeks via SMEG. Via SMEG kunt u een service verzoek indienen, klik hier voor meer informatie.

 

Mijn Philips product is defect, wat moet ik doen?

Is er schade of een defect aan het product binnen twee weken na ontvangst?
Neem dan z.s.m. contact op met Like2cook.

Is er schade of een defect na deze periode? 
De garantie gaat rechtstreeks via Philips. Neem contact op met de suppport afdeling.
Ze zijn telefonisch te bereiken op: 0900 2021177 of via www.philips.nl/support

Mijn Fritel product is defect, wat moet ik doen?

Heb je een probleem met jouw Fritel product? 


Bekijk dan eerst even de FAQ van jouw apparaat op de website van Fritel. Deze staan bij ieder product separaat genoemd. Vaak is een probleem snel verholpen en kun je zo weer aan de slag met je apparaat.

Mocht het probleem nog niet opgelost zijn dan kun je contact opnemen met Like2Cook zodat wij je verder kunnen helpen.