Service & garantie

Mijn KitchenAid product is defect, wat moet ik doen?

Is er schade of een defect aan het product binnen twee weken na ontvangst?
Neem dan z.s.m. contact op met Like2cook.

Is er schade of een defect na deze periode? 
De garantie gaat rechtstreeks via KitchenAid. Neem contact op met de consumer care van KitchenAid.
Ze zijn telefonisch te bereiken op: 0800-0200151 of per mail consumercare.nl@kitchenaid.eu.

Mijn SMEG product is defect, wat moet ik doen?

Is er schade of een defect aan het product binnen twee weken na ontvangst?
Neem dan z.s.m. contact op met Like2cook.

Is er schade of een defect na deze periode? 
De garantie gaat rechtstreeks via SMEG. Via SMEG kunt u een service verzoek indienen, klik hier voor meer informatie.

 

Mijn Philips product is defect, wat moet ik doen?

Is er schade of een defect aan het product binnen twee weken na ontvangst?
Neem dan z.s.m. contact op met Like2cook.

Is er schade of een defect na deze periode? 
De garantie gaat rechtstreeks via Philips. Neem contact op met de suppport afdeling.
Ze zijn telefonisch te bereiken op: 0900 2021177 of via www.philips.nl/support

Mijn Fritel product is defect, wat moet ik doen?

Is er schade of een defect aan het Fritel product? 
Neem dan z.s.m. contact op met Like2cook.