Bestellen & bezorgen

Hoe kan ik een artikel online bestellen?

Je volgt de volgende stappen:

  • Zoek een artikel uit en het aantal
  • Via de knop 'in winkelwagen' plaats je het artikel in je winkelwagen
  • Als je klaar bent met winkelen, klik je op de winkelwagen. Vervolgens krijg je een overzicht van jouw bestelling te zien, waarin je de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen
  • Klik nu op "ga door naar afrekenen"
  • Vul hier al je gegevens in
  • Kies een betaalmethode, ga akkoord met de algemene voorwaarden en plaats de bestelling
  • Je ontvangt nu een e-mail ter bevestiging van je bestelling
Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelwagen zit?

Nee. Pas zodra de betaling is afgerond ben je verzekerd van de artikelen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Na het doorlopen van alle stappen van het bestelproces ontvang je een bevestiging van de bestelling via de e-mail. Mocht dat niet het geval zijn check dan je spam box. Het kan zijn dat deze e-mail daarin terecht gekomen is.

 

Wanneer kan ik mijn artikel(en) verwachten?

Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden, daarin staat een track & trace code waarmee je de status van de verzending kunt controleren. De informatie is nog niet meteen beschikbaar als je deze mail ontvangt, dat is pas zodra de bestelling door de vervoerder is verwerkt. 

Wij versturen alle bestellingen snel. Voor 16.00 uur besteld en betaald op werkdagen, wordt de volgende werkdag geleverd (het moment waarop de betaling bij ons binnen is geldt als maatstaf). Bestellingen in het weekend (vanaf vrijdag 16.00 uur) of feestdagen worden op de eerstvolgende werkdag verzonden.
Indien een artikel onverhoopt niet meer leverbaar is of tijdelijk uit voorraad, dan laten wij dat per e-mail direct weten.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 50,00 worden gratis verzonden binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder € 50,00 berekenen wij € 6,95 verzendkosten voor zowel Nederland en België.

 

Met welke vervoerder wordt mijn pakket bezorgd?

Wij verzenden met DHL of Post.nl. 

Kan mijn bestelling naar een pick-up point gestuurd worden?

Dat is geen enkel probleem. Je kunt dit in het bestelproces aangeven en het juiste afhaalpunt selecteren.

Kan ik producten afhalen?

Bij ons kantoor/magazijn in Rijsbergen is het mogelijk om op afspraak producten af te halen. Graag even vantevoren bellen om een dag/tijd af te spreken zodat wij de bestelling klaar kunnen zetten.

Mijn pakket is niet bezorgd of met schade geleverd. Wat moet ik doen?

Schade aan een zending dient binnen 7 dagen na levering bij ons gemeld te worden. Anders zal de vervoerder de claim helaas niet in behandeling nemen.

Een zending die op geleverd staat, maar niet daadwerkelijk is ontvangen (bezorgd maar niet ontvangen) dient binnen 7 dagen na aflevering bij ons gemeld te worden zodat de vervoerder een onderzoek op kan starten. Na 7 dagen kunnen wij kunnen wij uw melding helaas niet meer in behandeling nemen.