Waar heb je een vraag over?
Kies eerst een categorie
Kijk voor vragen eerst bij de veelgestelde vragen of neem direct
contact op met onze klantenservice. Onze deskundige medewerkers helpen je graag. Wij zijn bereikbaar op 076-532 05 47. Maandag t/m vrijdag van 9.00-12.30 en 13.30-17.00 uur.
Je volgt de volgende stappen:
Nee. Pas zodra de betaling is afgerond ben je verzekerd van de artikelen.
Na het doorlopen van alle stappen van het bestelproces ontvang je een bevestiging van de bestelling via de e-mail. Mocht dat niet het geval zijn check dan je spam box. Het kan zijn dat deze e-mail daarin terecht gekomen is.
Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden, daarin staat een track & trace code waarmee je de status van de verzending kunt controleren. De informatie is nog niet meteen beschikbaar als je deze mail ontvangt, dat is pas zodra de bestelling door de vervoerder is verwerkt.
Wij versturen alle bestellingen snel. Voor 16.00 uur besteld en betaald op werkdagen, wordt de volgende werkdag geleverd (het moment waarop de betaling bij ons binnen is geldt als maatstaf). Bestellingen in het weekend (vanaf vrijdag 16.00 uur) of feestdagen worden op de eerstvolgende werkdag verzonden.
Indien een artikel onverhoopt niet meer leverbaar is of tijdelijk uit voorraad, dan laten wij dat per e-mail direct weten.
Bestellingen vanaf € 50,00 worden gratis verzonden binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder € 50,00 berekenen wij € 6,95 verzendkosten voor zowel Nederland en België.
Je kunt gebruik maken van het retourrecht. Binnen 14 dagen na ontvangst dient de bestelling geretourneerd te worden.
Dit kan alleen wanneer het product ongebruikt is, in originele staat en in de complete originele onbeschadigde verpakking (zonder tape, plakband, stikkers en etiketten).
Bewaar daarom de verpakkingen tenminste 14 dagen!
Als je de verpakking (of delen daarvan) weggooit dan gooi je eigenlijk ook je retourrecht weg, want de winkelier mag een incompleet product weigeren en mag minimaal het waardeverlies in rekening brengen. Het is bovendien gewoon makkelijk want je kunt alles weer net zo verpakken als je het ontving en opsturen.
Let op! Barbecues, Ooni en Zalto glazen kunnen niet worden geretourneerd.
Binnen 14 dagen kun je de bestelling retourneren via PostNL of DHL Benelux.
Meld het retour aan in het retourportaal met de postcode en track & trace code (staat in de ontvangen track en trace mail).
Klik hier om naar het retourportaal te gaan en print het retourlabel uit: https://like2cook.shipping-portal.com/rp/. Vervolgens kun je het pakket afgeven bij een servicepunt.
Let op: Ruilen is gratis. Retour sturen en geld terug is op eigen kosten.
Uiteraard kun je het product ook langs brengen of omruilen in ons magazijn:
Like2Cook
Begijneweide 1
4891 TR Rijsbergen
Let wel! Artikelen dienen ongebruikt, compleet, in originele staat, in de complete originele onbeschadigde verpakking (zonder tape, plakband, stikkers en etiketten) te worden geretourneerd.
Indien je de verpakking niet compleet of voorzien van tekst, tape, labels of stickers retour stuurt (dus zonder omdoos of inpakpapier) dan brengen wij € 5,00 in rekening. De doos/verpakking is dan beschadigd waardoor het apparaat niet meer in de originele staat verkoopbaar is.
Je kunt je bestelling éénvoudig retourneren via ons retourportaal.
Let op: Ruilen is gratis. Retour sturen en geld terug is op eigen kosten.
Voor retourneren per post brengen wij € 6,95 in rekening.
Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag exclusief de retourkosten (€ 6,95) binnen enkele werkdagen aan je terugbetaald. De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalwijze die je hebt gebruikt voor je aankoop.
Je kunt bij Like2Cook op diverse manieren veilig betalen. We hebben de keuze uit de volgende betaalopties:
VVV bonnen kunnen bij ons helaas niet ingeleverd worden.
Is er schade of een defect aan het product binnen twee weken na ontvangst?
Neem dan z.s.m. contact op met Like2cook.
Is er schade of een defect na deze periode?
De garantie gaat rechtstreeks via KitchenAid. Wij verzoeken je contact op te nemen met de consumer care van KitchenAid.
Ze zijn telefonisch te bereiken op: 0800-0200151 of per mail consumercare.nl@kitchenaid.eu
Is er schade of een defect aan het product binnen twee weken na ontvangst?
Neem dan z.s.m. contact op met Like2cook.
Is er schade of een defect na deze periode?
De garantie gaat rechtstreeks via SMEG. Via SMEG kunt u een service verzoek indienen, klik hier voor meer informatie.
Is er schade of een defect aan het product binnen twee weken na ontvangst?
Neem dan z.s.m. contact op met Like2cook.
Is er schade of een defect na deze periode?
De garantie gaat rechtstreeks via Philips. Neem contact op met de suppport afdeling.
Ze zijn telefonisch te bereiken op: 0900 2021177 of via www.philips.nl/support
Heb je een probleem met jouw Fritel product?
Bekijk dan eerst even de FAQ van jouw apparaat op de website van Fritel. Deze staan bij ieder product separaat genoemd. Vaak is een probleem snel verholpen en kun je zo weer aan de slag met je apparaat.
Mocht het probleem nog niet opgelost zijn dan kun je contact opnemen met Like2Cook zodat wij je verder kunnen helpen.
De garantie en reparatie gaat rechtstreeks via Bamix.
Via bamix.nl kun je de staafmixer ter reparatie aanmelden: reparatie formulier bamix. Of neem contact op met de klantenservice van bamix op 020 - 622 04 98.
In de online outlet vind je aantrekkelijk geprijsde b-keus/ Factory Serviced* apparaten. Soms is de doos beschadigd, soms zit er een oneffenheidje in de lak, soms heeft het apparaat op een beurs of in een showroom gestaan of het is een restant van een bepaalde kleur. Alle apparaten zijn echter nieuw, ongebruikt, hebben een quality check gehad en beschikken over 1 jaar volledige fabrieksgarantie.
Alle outlet producten zijn in onze webshop gemarkeerd met een *
*Dit product is technisch in orde, maar er kunnen zich kleine esthetische onvolkomenheden voordoen, gezien dit product van een klant of retailer retour komt. Daardoor is er een beperkte garantie van één jaar geldig die niet van toepassing is op esthetische delen. Je kunt het apparaat registreren voor garantie via de website van KitchenAid.
Let op!! Outlet producten zijn uitgesloten van actie's.
Wij kunnen helaas van tevoren niet aangeven wat er precies met het product aan de hand is. De producten komen rechtstreeks van de leverancier in gesloten dozen. Ze zijn ongebruikt en technisch in orde en er zit één jaar volledige fabrieksgarantie op. Op deze producten heb je ook het recht tot retourneren.
Stel je vragen aan Angela of Nicole
Antwoord tussen 08:30 - 17:00
Stuur een berichtAntwoord binnen een dag
Chat via FacebookAntwoord binnen 3 werkdagen