Klantenservice

Heb je vragen over onze producten of service?

Kijk voor vragen eerst bij de veelgestelde vragen of neem direct
contact op met onze klantenservice. Onze deskundige medewerkers helpen je graag. Wij zijn bereikbaar op 076-532 05 47.

Bestellen & bezorgen
Hoe kan ik een artikel online bestellen?

Je volgt de volgende stappen:

  • Zoek een artikel uit en het aantal
  • Via de knop 'in winkelwagen' plaats je het artikel in je winkelwagen
  • Als je klaar bent met winkelen, klik je op de winkelwagen. Vervolgens krijg je een overzicht van jouw bestelling te zien, waarin je de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen
  • Klik nu op "ga door naar afrekenen"
  • Vul hier al je gegevens in
  • Kies een betaalmethode, ga akkoord met de algemene voorwaarden en plaats de bestelling
  • Je ontvangt nu een e-mail ter bevestiging van je bestelling
Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelwagen zit?

Nee. Pas zodra de betaling is afgerond ben je verzekerd van de artikelen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Na het doorlopen van alle stappen van het bestelproces ontvang je een bevestiging van de bestelling via de e-mail. Mocht dat niet het geval zijn check dan je spam box. Het kan zijn dat deze e-mail daarin terecht gekomen is.

 

Wanneer kan ik mijn artikel(en) verwachten?

Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden, daarin staat een track & trace code waarmee je de status van de verzending kunt controleren. De informatie is nog niet meteen beschikbaar als je deze mail ontvangt, dat is pas zodra de bestelling door de vervoerder is verwerkt. 

Wij versturen alle bestellingen snel. Voor 16.00 uur besteld en betaald op werkdagen, wordt de volgende werkdag geleverd (het moment waarop de betaling bij ons binnen is geldt als maatstaf). Bestellingen in het weekend (vanaf vrijdag 16.00 uur) of feestdagen worden op de eerstvolgende werkdag verzonden.
Indien een artikel onverhoopt niet meer leverbaar is of tijdelijk uit voorraad, dan laten wij dat per e-mail direct weten.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 50,00 worden gratis verzonden binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder € 50,00 berekenen wij € 6,95 verzendkosten voor zowel Nederland en België.

Verzending naar overige landen is ook mogelijk. De verzendkosten zijn afhankelijk per land en worden in het afrekenproces berekend.

 

Bekijk alles
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt gebruik maken van het retourrecht. Binnen 14 dagen na ontvangst dient de bestelling geretourneerd te worden. Dit kan alleen wanneer het product ongebruikt is en compleet in de originele verpakking zit. 

 

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Binnen 14 dagen kun je de bestelling gratis retourneren via PostNL of DHL Benelux. Klik hier om naar het retourportaal te gaan en print het retourlabel uit. Vervolgens kun je het pakket afgeven bij een servicepunt.

Uiteraard kun je het product ook langs brengen of omruilen in ons magazijn:

Like2Cook

Bredaseweg 212c

4873 LA  ETTEN-LEUR

Let wel! Artikelen dienen ongebruikt, compleet, in originele staat, in de originele verpakking (zonder tape, plakband, stikkers en etiketten) te worden geretourneerd.

 

 

 

Krijg ik mijn retourkosten vergoed?

Wanneer je een bestelling retour stuurt via PostNL of DHL Benelux en gebruikt maakt van ons retourportaal dan zijn er geen kosten aan verbonden.

Retourkosten vanuit het buitenland (buiten de Benelux) worden tot maximaal € 10,00 vergoed.

Bekijk alles
Betalen
Met welke betaalmehode kan ik betalen?

Je kunt bij Like2Cook op diverse manieren veilig betalen. We hebben de keuze uit de volgende betaalopties:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Sofortbanking
  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • Klarna (achteraf betalen)
  • Zakelijke factuur (BTW), hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice via 076-532 05 47

 

Kan ik ook achteraf betalen?
Je kunt bij ons ook achteraf betalen via Klarna. Nadat de bestelling is geplaatst en verwerkt ontvang je de Klarna factuur via een e-mail. Daarna heb je 14 dagen de tijd om de factuur te betalen.
 
Klarna bepaalt middels een kredietcheck of je achteraf kunt betalen. Like2Cook heeft hier geen invloed op. Het kan zijn dat de betaling door deze kredietcheck wordt afgewezen, in dat geval zult je een annulering terugkrijgen nadat op 'betalen' is geklikt. Bij vragen kun je contact opnemen met Klarna via www.klarna.com of 020-8082852.
 
Bekijk alles
Outlet
Wat is een outletproduct?

In de online outlet vind je aantrekkelijk geprijsde b-keus/ Factory Serviced* apparaten. Soms is de doos beschadigd, soms zit er een oneffenheidje in de lak, soms heeft het apparaat op een beurs of in een showrooom gestaan of het is een restant van een bepaalde kleur. Alle apparaten zijn echter nieuw, ongebruikt, hebben een quality check gehad en beschikken over 1 jaar volledige fabrieksgarantie.  

Alle outlet producten zijn in onze webshop gemarkeerd met een *

*Dit product is technisch in orde, maar er kunnen zich kleine esthetische onvolkomenheden voordoen, gezien dit product van een klant of retailer retour komt. Daardoor is er een beperkte garantie van één jaar geldig die niet van toepassing is op esthetische delen. Je kunt het apparaat registreren voor garantie via de website van KitchenAid.

Let op!! Outlet producten zijn uitgesloten van actie's.

Wat is er met het outlet product precies aan de hand?

Wij kunnen helaas van tevoren niet aangeven wat er precies met het product aan de hand is. De producten komen rechtstreeks van de leverancier in gesloten dozen. Ze zijn ongebruikt en technisch in orde en er zit één jaar volledige fabrieksgarantie op. Op deze producten heb je ook het recht tot retourneren.

Bekijk alles